close
خرید vpn

مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

پزشکی
loading...

تارنمای 19 بهمن

پزشکی

سلام مجدد خدمت کمر درد داران عزیر حال کمرتان خوب است ؟
آفرین بر شمایی که ورزش های کمری را دنبال می کنید
و تا حالا برای درمان کمر درد روی صندلی ، درازکش و نشسته ورزش کرده اید و می خواهید در حالت ایستاده هم ورزش کنید.
 به به که عجب ورزش دوستانی (ورزشکارانی) شما هستید .




توجه توجه توجه :
ورزش هایی که از ابتدا گفته شده را به طور منظم ادامه دهید حتی بعد از اینکه درد کمر شما از بین رفت چون برای تقویت عضلات و جلوگیری از بازگشت مجدد کمر درد بسیار مناسب هستند.

Admin بازدید : 2931 جمعه 31 شهريور 1391 زمان : 11:16 نظرات ()
سلام بر درد کمر داران عزیر حال کمرتان بعد از ورزش های کمری (روی صندلی و درازکش ) چطور است ؟ امیدوارم شما مثل من تنبلی نکرده باشید و ورزش ها را مرتب انجام داده باشید
امیدوارم بعد از انجام دادن آن ورزش ها کمرتان سر حال شده باشد .

  قبل از اینکه این مطلب را بخوانید برای سلامتی کمر نویسنده و خودتان ،  دو تا صلوات ، تکبیر (هر چه بلدید بفرستید) و بعد بروید  بخوانید یا اگر می توانید نروید و بخوانید

Admin بازدید : 2037 جمعه 31 شهريور 1391 زمان : 11:10 نظرات ()
سلام بر کمر درد داران عزیز ، حال کمرتون چطوره ؟ کمر من الحمدالله الحمدالله حالش بهتره

حرکات ورزشی برای درمان کمر درد در حالت دراز کش را توضیح می دم. حرکات خیلی خوبیه کمرتون حال می یاد

 برید پایین ببینید چقدر تایپ کردم قبل از این که برید پایین برای سلامتی کمر خودتون و نویسنده دو تا صلوت بفرستید.

Admin بازدید : 2177 جمعه 31 شهريور 1391 زمان : 11:3 نظرات ()
این حرکات که شامل خم شدن به سمت جلو و طرفین می باشد ، از حالت نشسته روی صندلی انجام می گیرد و برای گرم کردن بدن مخصوصا هنگامی که دچار درد می باشید ، مفید هستند. خاصیت حرکات از روی صندلی این است که نسبت به حالت ایستاده ، فشار کمی روی ستون فقرات وارد می شود.

توجه : این حرکات را به نرمی انجام دهید و از فشار آوردن به بدن خودداری کنید.

اندک اندک می توانید چرخش و فشار را افزایش دهید اما وقتی که احساس درد کردید از افزایش فشار خودداری کنید.

روش انجام : ابتدا به صورت مستقیم روی یک صندلی بنشینید سپس حرکات چرخشی را مطابق شکل ها انجام دهید .هر یک از حرکات را سه تا پنج مرتبه انجام دهید. بعد از انجام هر یک از حرکات ، مقداری استراحت کنید و سپس حرکت بعدی را انجام بدهید.
Admin بازدید : 2033 جمعه 31 شهريور 1391 زمان : 10:53 نظرات ()

تعداد صفحات : 2

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 383
  • کل نظرات : 294
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2300
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 1,026
  • باردید دیروز : 1,098
  • گوگل امروز : 133
  • گوگل دیروز : 148
  • بازدید هفته : 8,189
  • بازدید ماه : 3,698
  • بازدید سال : 486,470
  • بازدید کلی : 2,433,227
  • کدهای اختصاصی